Salut,
Marea transformare digitala a caselor de marcat de la finele anului 2018 (vezi >>aici<<), a dus la marea CONECTARE la serverele ANAF incepand cu 1 iulie 2020 pana in 30 septembrie 2020, pentru aproximativ 50.000 de terminale instalate de la marii contribuabili si pana la 31 ianuarie 2021 pentru circa 550.000 de case de marcat de la contribuabili mici si mijlocii arata intr-un comunicat al Ministerului Finantelor Publice.
Momentan, se testeaza gratuit accesul la un server de pe aparatele de marcat electronice fiscale si datele colectate vor fi folosite pentru analiza si control de la distanta, reducand astfel controlul fizic inopinant si identificarea zonelor de risc.
Toate datele primite si stocate (fisierul XML) din 2018 pana in prezent, vor fi integrate in platforma si treptat, va fi eliminat formularul A4200, iar inspectorii ANAF vor putea efectua filtrari dupa cod CAEN, tip produs/serviciu, CUI, sediu, adresa, etc.
Iti recomandam sa iei legatura cu furnizorii si distribuitorii de unde ai achizitionat casele de marcat cu jurnal electronic pentru a scurta procesul de conectare.
Daca ti-a placut acest articol si doresti sa imbunatatim calitatea informatiilor, te rugam sa ne lasi un feeback si iti promitem ca o sa tinem cont de parerile tale.