Vă reamintim faptul că trebuie să înlocuiți casele de marcat cu jurnal tipărit cu cele cu jurnal electronic pentru microintreprinderile și firmele mici până la 1 Noiembrie 2018.

Pentru firmele mari și mijlocii termenul a fost până la 1 Septembrie 2018. 

         Conform legii, casele de marcat cu jurnal electronic trebuie înregistrate la autorități pentru atribuirea numărului de ordine în Registrul de evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale. De aceste formalități se ocupă de obicei furnizorii de case de marcat.

         Informațiile generate de casa de marcat trebuie declarate către fisc, până în data de 20 ale lunii, pentru operațiunile lunii precedente, primul termen fiind 20 decembrie, pentru operațiunile aferente lunii noiembrie 2018. Pentru clienții noștri, ne vom ocupa de îndeplinirea acestor formalități, cu condiția să ne fie comunicat numărul de atribuire de la ANAF și fisierul .xml generat din casa de marcat.

Vă recomandăm să începeți cât mai curând procesul de înlocuire a caselor de marcat, pentru că există întârzieri la livrarea acestora, datorită cererii foarte mari din luna octombrie.