3 LUCRURI PE CARE TREBUIE SA LE STII PENTRU A BENEFICIA DE 2.500 LEI PENTRU FIECARE ANGAJAT CARE A LUCRAT IN REGIM DE TELEMUNCA

Postat in:

September 14, 2020

Autor:

Contana

Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
semi-cerc

Salut,
Pentru ca ne-am propus sa te tinem la curent cu toate noutatile legislative prin care poti beneficia de sprijin de la stat in aceasta perioada, vrem sa iti aducem in atentie faptul ca poti solicita un ajutor banesc de 2.500 lei pentru fiecare dintre angajatii tai care au lucrat in regim de telemunca cel putin 15 zile in perioada starii de urgenta, prin depunerea unor documente la Agentia de Ocupare a Fortei de Munca de care apartii, pentru achizitionarea de echipamente ce pot fi utilizate in telemunca.

Ce trebuie sa stii inainte de a le da vestea buna angajatilor? Sunt 3 aspecte importante, pe care ti le detaliem mai jos:

  1. Ce tipuri de echipamente poti achizitiona?

Acest ajutor poate fi folosit pentru a putea achizitiona laptop-uri, telefoane mobile, echipamente periferice IT ca imprimante, mouse, webcam, echipamente necesare conectarii la internet, licente aferente sistemelor de operare si aplicatii software necesare telemuncii.

Atentie, va trebui sa depui documente justificative pentru achizitia acestor echipamente in termen de 30 zile de la primirea banilor de la bugetul de stat, in caz contrar fiind nevoit sa restitui sumele primite. Ajutorul pentru fiecare salariat, se acorda o singura data.

  1. Ce documente trebuie sa transmiti?
  • O cerere tip (click >>aici<< pentru a descarca un model editabil)
  • O declaratie pe proprie raspundere (click >>aici<< pentru a descarca un model editabil)
  • Lista salariatilor pentru care se cer banii de echipamente (click >>aici<< pentru a descarca un model editabil)
  1. Unde incarci aceste documente?

Incepand din data de 14 seprembrie 2020, a devenit functionala optiunea de incarcare a documentelor pe site-ul aici.gov.roTot ce ai de facut este sa selectezi judetul de care apartii  si sa incarci in sistem documentele pregatite.

Atentie, termenul pana la care se pot transmite cereri este de 31 decembrie 2020, insa sunt sanse mari ca fondurile sa fie epuizate inainte de termen, intrucat, din informatiile oficiale, fondurile au fost alocate pentru aproximativ 10.000 de salariati.

Foarte important:

Pentru a fi eligibil pentru acest ajutor financiar, trebuie sa te asiguri ca ai contractele de munca sau actele aditionale incheiate pentru perioada starii de urgenta transmise in Revisal si poti face dovada realizarii activitatii in regim de telemunca pentru cel putin 15 zile lucratoare a fiecarui angajat pentru care se solicita aceasta suma.

Daca esti clientul nostru, te rugam sa contactezi colegul sau colega care se ocupa de afacerea ta, pentru a te consilia in functie de specificul societatii tale.

Daca nu esti sigur daca te incadrezi in conditiile stabilite prin lege sau te intrebi daca nu cumva sunt alte situatii in care poti beneficia de un ajutor banesc de la stat, iti stam la dispozitie sa lamurim impreuna tot ce trebuie facut pentru tine si bunul mers al afacerii tale.

Te invitam sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a nu rata nicio modificare legislativa importanta si pentru a beneficia de sfaturile pe care noi le oferim clientilor nostri pentru a ne asigura ca profita de tot sprijinul oferit de catre stat in aceasta perioada.

Daca nu iti este indiferenta suma pe care o ai de plata pentru impozite si taxe, contacteaza-ne acum pentru o reteta personalizata pe specificul afacerii tale.